about me

My Photo
Laura
Hej hej det är Laura här! :) Har bloggat på TheImmortal men nu har jag skaffat en blogg till mig själv. Jag är 15, fyller 16 i sommar. :) Jag bor i Skåne, Sverige. Bloggen kommer handla om mina intressen och lite annat. Och mina intressen är ju skådisar, videor och bild redigering. Så det kommer väl handla lite om det. Även om min skola och mina vänner. ^^ Låter det lite intressant? Fortsätt checka in här då och då. :) Laura
View my complete profile

youtube

Tuesday, April 5

PostHeaderIcon suck på läkarna i Sverige...

Tisdag, tisdag, tisdag... Den tråkigaste och jobbigaste dagen i skolan. Men idag var jag ju inte i skolan?!? :O
Jo det är så att jag åkte in till Hudkliniken i Lund för att göra en liten 'operation'. Det är ingen riktig operation. Jag skulle ta bort ett par 'ploppar' från halsen.

Dessa 'ploppar' var molusker. Det är ett virus som man kan ha på huden. Oftast är det små barn som har det så jag antar väl att jag fortfarande är ett litet barn. ^^ Så jag åkte dit för att frysa bort dem, men tydligen så skulle de inte frysa bort dem. :o Först så tittade en massa studenter på mig (blivande läkare) och undersökte situationen. Sen så bestämde sig läkaren för att skära bort dem, så det fick bli det. Det kunde de på vårdcentralen i Sjöbo också ha gjort, men de sa att det skulle ha blivit stora ärr... Suck på läkare i Sverige.

Ja ja, det viktigaste är väl att det är borta nu, det känns bra. :) Jag vill bara inte ha för stora ärr. Plus att just nu ser det värre ut än vad det gjorde innan. Bara för att där finns en massa små sår där nu. :) Men det läker med tiden. Det var en kort beskrivning av min dag och om molusker. ^^ Harre gött!

0 comments:

Post a Comment

tweets

topazvsonyx :